REKLAMAČNÍ ŘÁD

Trisportshop odpovídá Kupujícímu že věc při převzetí nemá vady a vyhovuje požadavkům platných právních předpisů.

 

Postup při uplatnění práva z vadného plnění ( dále Reklamace):

 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

  1. Přečtěte si Reklamační řád a ujistěte se, že se vydané záruční podmínky vztahují i na konkrétní případ.
  2. Pokud vám není něco jasné, zavolejte nám na kontaktní číslo 461 619957.
  3. Reklamované zboží s vyplněným reklamačním formulářem zašlete bez dobírky na adresu: Trisportshop, Gorkého 680/15, 568 02 Svitavy.
  4. Pokud jste se zbožím neobdrželi reklamační formulář, nebo ho již nemáte, stáhněte si přiložený  Reklamační formulář  /images/REKLAMAČNÍ PROTOKOL.pdf

 


 

REKLAMAČNÍ ŘÁD
  • Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady která se na zakoupeném zboží vyskytne v době 24 měsíců od převzetí.
  • Reklamace je nutné uplatňovat v provozovně Prodávajícího: Gorkého 680/15, 568 02 Svitavy, tel.:461-619957, e-mail: info@trisportshop.cz, ať již osobně nebo zasláním přepravní službou.
  • Zboží k reklamaci musí být dodáno kompletní a ve fyzickém stavu umožňujícím posuzování reklamovaných vad. Pokud bude k reklamaci předloženo zboží nekompletní, zboží zakoupené u jiného prodejce nebo zboží v hygienicky nepřijatelném stavu (zejména mokré, plesnivé, špinavé), bude reklamace okamžitě zamítnuta.
  • Náklady na přepravu reklamovaného zboží hradí zákazník
  • K reklamaci musí být přiložen vyplněný reklamační formulář obsahující popis vytýkané vady a požadavek na řešení.
  • Pro zahájení reklamačního řízení a identifikaci reklamovaného zboží by měla být zároveň dodána kopie dokladu o zaplacení a Záruční list, který je přiložen do každé expedované zásilky jako neoddělitelná součást prodejního dokladu.
  • Při osobním odběru má Kupující povinnost zkontrolovat zboží ihned po jeho převzetí a případné zjevné vady na místě řešit s Prodávajícím.
  • V případě zjištění poškození vzniklého přepravou je kupující povinen toto poškození reklamovat u příslušného přepravce, který mu zboží doručil.
  • V případě užívání zboží v rozporu s písemnými pokyny Prodávajícího (Záruční list, Pokyny k užívání a ošetřování zboží nebo jiná písemná upozornění na zakázaný způsob používání připojená k prodejním dokladům) je kupující zodpovědný za vady, které nevhodným nebo nepovoleným používáním vzniknou, přičemž jejich reklamace bude shledána neoprávněnou a zamítnuta.
  • Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé chybným nebo zakázaným používáním zboží, stejně jako za škody způsobené neodborným seřízením či nesprávným ošetřováním a údržbou nebo chybnou manipulací se zbožím.
  • Právo vytknout vadu se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, chybnou obsluhou, neodborným, nebo neoprávněným zásahem, vniknutím cizích látek do zboží (prachu, vody, atd.), jakož i chybným používáním, údržbou či instalací.
  • Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Zákonná lhůta začíná běžet následujícím dnem od data převzetí reklamace Prodávajícím a končí dnem vyřízení reklamace, odesláním písemného stanoviska nebo opraveného zboží kupujícímu.
  • Podpisem reklamačního formuláře kupující potvrzuje, že se podrobně seznámil s reklamačním řádem a že s ním souhlasí.
  • Doba pro vytknutí vadného plnění  začíná běžet od převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na daňovém dokladu či záručním listu a trvá 24 měsíců. Prodávající může tuto lhůtu prodloužit pouze za přesně stanovených a Kupujícím potvrzených podmínek.
Odeslat článek známému   Vytisknout